2012. június 5., kedd

Babával

Voltunk vasárnap baby + családi fotózáson, nagyon nagy élmény volt, Léna végig aludta az egészet. 1x szopizott csak.
Azt mondták ilyen még nem volt, általában 20 perc fotózás és 1 óra sírás van. Lett Lililéna , Apaléna, Anyaléna illetve sok csaladi kép is.
A Lilit majd külön viszem, de közölte a fotósokkal, hogy "ilyen hercegnős szarokat" nem vesz fel. Úgyhogy belvárosi fotózás lesz menő farmeros, tornacipős cuccokkal.
Léna továbbra is eszik, alszik. Hihetetlen! Sokszor alig várjuk, hogy felkeljen!
Ma egész délelőtt mentünk. Végig aludt. 1x szopizott a kocsiban. De 10 perc alatt lerendezi. Nekem ez is hihetetlen.Van benne egy óra, ami 3 óránként jelez illetve reggel 6-tól két óránként, aztán délutántól éjjelig csak négy óránként.
Már majdnem vissza hízta a születési súlyát, amit csak két hetes korra kellett volna .
Én is sokkal nyugisabb vagyok, az igaz. Meg nagyon boldog is.
Az Isti egyfolytában, arról beszél, " hogy majd a harmadik még könnyebb lesz". De tudjátok mit? Egyre inkább hajlok rá. Ha sikerül nagyobb lakásba költöznünk, és az egészség meg az anyagi helyzet így marad, akkor visszamegyek kicsit dolgozni - mert nekem kell- aztán lehet, érett fejjel 38 évesen, öt év múlva lesz egy kisfiúnk/lányunk.
Már alig vérzek! Pár csepp. Sebem már nem érzem.
Szerdától, szombat estig négyesben voltunk, szoktuk és szerettük egymást, mindenkit kizártunk. A mamákat is. Csodálatos volt, nagyon boldogok vagyunk.
De persze azért történt rossz is. Anyósom megjelent vasárnap a full vajkrémes sütijével....én meg nem bírtam ellenállni...pedig csak kímélőt eszek egy  ideje a szopi miatt.
Lett egy olyan hátba kisugárzó gyomor görcsöm hogy felállni nem tudtam.
Sírtam és fetrengtem...A Léna is nyűgi lett estére, fájt a pocija, sokára nyugodott el, úgy sajnáltam.
A szoptatás hátránya, hogy minden átmegy. Persze a bölcső haláltól is betegesen rettegek.
Az Isti többszöri utalást tett rá, hogy jó lenne ha szoptatással járó mellméret és feszesség örök idejű lenne. Mondtam neki apukám, szeresd meg az anyatejet! Jelen állapot 7x 40 gr-al megtartható.
:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése